Khamis, 12 November 2015

Cuti Sekolah Akhir Tahun 2015

Teks: Rozida Ismail


Yeay!!!
Cuti sekolah akan kembali lagi.


Bukan anak-anak saja yang suka tapi mak bapak pun suka juga. Kenapa saya katakan begitu? Cuba baca poin di bawah... ada yang kena dengan diri anda?

  • Bagi yang bekerja, musim cuti ini kenderaan tidak begitu banyak dan dapatlah bersenang-lenang di jalan raya ketika keluar bekerja. Tapi di sebelah petang mungkin keadaan menjadi lebih teruk kerana ramai orang luar bercuti ke kota raya. Jadi, jalan akan menjadi lebih sesak.
  • Yang ada anak gadis, kerja rumah akan menjadi ringan sedikit. Mereka boleh diberi assignment sementara kita keluar bekerja. Kalaulah anak gadis rajin mencuba resipi baru, tentu dapat merasa juadah luar kebiasaan. Dengan pengaruh YouTube, banyak resipi international dapat dicuba.
  • Tidak perlu berkejar-kejar masa untuk memastikan anak tiba di sekolah sebelum loceng berbunyi. Ada banyak masa untuk kita membelai diri ;)
3 poin ini sudah cukup membuatkan hati terhibur selain kehadiran anak-anak di rumah. Anda bagaimana pula?

#TakTauApaNakTulis
#DahLamaTakUpdate

1 ulasan:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam